En modebloggare

När jag var på willys och köpte choklad häromdagen, så såg jag en modebloggare!
I o för sig så har jag ju ingen som hllst aning om hon faktiskt har en modeblogg, eller en blogg över huvud taget, men hon såg väldigt mycket ut som en som har en blogg. Visst kan man se det på vissa människor att dom har en blogg?


Jag menar, om ni såg henne på stan skulle ni ju se direkt att hon har en blogg? (Iofs så vet jag inte om tjejen här upp har en blogg hon heller men hon ser väldigt mycket ut som en bloggare.)

Men i alla fall så såg hon jag såg på Willys väldigt mycket ut som en som har en blogg så att jag nästan gick fram och frågade om hon har en blogg, men det gör man ju inte. Nej.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du uppdaterar ju aldrig! :O

2010-09-16 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0